Δευτέρα 15 Δεκεμβρίου 2014

WRC: Ο Loeb στο Rally Monte Carlo 2015

 Ο εννέα φορές Παγκόσμιος πρωταθλητής και επτά φορές νικητής του  Ράλλυ Μόντε Κάρλο, Sébastien Loeb μαζί με τον πιστό του συνοδηγό Daniel Elena πρόκειται να επιστρέψει στην ανταγωνιστική δράση σε ένα CITROEN DS3 WRC στο Ράλι Μόντε Κάρλο, τον πρώτο γύρο του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλλυ 2015. Με αυτή την εμφάνισή του, στο ποιο διάσημο ράλλυ στο ημερολόγιο του WRC υποστηρίζει την εξέλιξη του CITROEN DS.
 Ο αγώνας θα διεξαχθεί την 19-25 Ιανουαρίου 2015, στις νότιες Γαλλικές Άλπεις με τον καιρό να είναι απρόβλεπτος και οι συνθήκες τις περισσότερες φορές δύσκολες. Έτσι λοιπόν το ζευγάρι των πολυπρωταθλητών θα συμμετάσχουν μετά από προτροπή του  Yves Bonnefont, CEO της CITROEN  DS brand, ο οποίος και δήλωσε ότι  "Με επτά νίκες εδώ, ο Seb και ο Daniel είναι αναμφισβήτητα οι καλύτεροι της διοργάνωσης και είμαι σίγουρος ότι θα είναι εξαιρετικά ανταγωνιστικοί με το DS3 WRC, το οποίο θα έχει κάποιες σημαντικές τεχνικές αναβαθμίσεις όπως και  οι ομάδες μας είναι ευχαριστημένοι για τα αγωνιστικά  τους αυτοκίνητα".
 Ο Seb δήλωσε ότι «Εγώ δεν δίστασα ούτε δευτερόλεπτο όταν μου προσφέρθηκε η ευκαιρία να ανταγωνιστώ στον πρώτο γύρο του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλλυ 2015, με το DS3 WRC. Νομίζω ότι το Monte-Carlo είναι ένα από τα αγαπημένα μας ράλλυ. Οι πανέμορφες ειδικές διαδρομές και το γεγονός ότι πρέπει να τζογάρεις για την επιλογή των ελαστικών και την ατμόσφαιρα στις ειδικές διαδρομές δεν μπορούμε να τις ζήσουμε σε άλλα ράλλυ! Με το DS 3 WRC   “the little racer" όπως είναι το παρατσούκλι του έχω πολύ καλές αναμνήσεις! Ελπίζω ότι το 2015 Rallye Monte-Carlo θα παρέχει ακόμα μία".   
  Και συνεχίζει λέγοντας "προφανώς, πρόκειται να είναι μια προσωπική πρόκληση για μένα, καθώς δεν έχω αγωνιστεί σε αγώνα για πάνω από ένα χρόνο. Σε λίγες μέρες από τώρα θα λάβω μέρος στο Rallye du Var και θα μου δωθει η ευκαιρία να προγραμματίσω τον εαυτό μου με το αυτοκίνητο". Τέλος ειπε: " Είμαι απόλυτα ικανοποιημένος για αυτή την ευκαιρία, να συναντηθούμε με την μεγάλη οικογένεια ράλι κατά τη διάρκεια της παύσης των αγώνων  FIA WTCC.
Εμείς περιμένουμε με αγωνία την επιστροφή του βασιλιά στον θρόνο του! ! !


 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου