Δευτέρα 15 Δεκεμβρίου 2014

FERRARI: FXXK το τέρας των 1036 ίππων! ! !

 Το ιδανικό χριστουγεννιάτικο δώρο για κάθε αγοράκι!


Ferrari FXXK


Καλά Χριστούγεννα. Αυτή είναι η LaFerrari FXXK που βρίσκετι βέβαια σε πειραματικό στάδιο, πλην ομως πάει κατευθείαν στην κορυφή της εορταστικής λίστα επιθυμιών σας. Η FXXK η οποία είναι για χρήση μόνο εντός πίστας χρησιμοποιεί τον V12 κινητήρα της LaFerrari επικουρούμενο από ένα ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης, με επιπλέον 101 ίππους δύναμης έτσι με την συνολική παραγωγή να φτάνει τους 1036 ίππους, από τους οπο΄΄ιους οι 848 που προέρχονται από τον ατμοσφαιρικό 6,3 λίτρων V12, στις 9200rpm στροφές και 187 από το ηλεκτρικό μοτέρ.
Ο κινητήρας εσωτερικής καύσης έχει ουσιαστικά ανακατασκευαστεί κομμάτι κομμάτι, με νέους εκκεντροφόρους, επανασχεδιασμένη πολλαπλή εισαγωγής και το πιο περίεργο, μηχανικά ωστήρια αντικαθιστώντας τις παραδοσιακές υδραυλικά προσπάθειες. Η Ferrari σημειώνει επίσης ότι οι σιγαστήρες στο σύστημα της εξάτμισης έχουν «εξαλειφθεί», με κίνδυνο για το θόρυβο που ενδέχεται να προκαλέσει μόνιμη, θαυμάσια ακουστική βλάβη.
Αν και δεν υπάρχει αναφορά σχετικά με τις επιδόσεις του μοντέλου, υπολογίζεται ότι το 0-100 θα έρχεται σε λιγότερο από 2.9 δευτερόλεπτα, αν αναλογιστούμε ότι η τιμή αυτή ανακοινώνεται για την LaFerrari. Η FXXK έχει ένα σωρό πρόσθετες συσκευές για παραγωγή κάθετης δύναμης, οι οποίες προέρχονται από την εμπειρία της στην κατηγορία GT στους αγώνες αντοχής. Στο μπροστινό μέρος κρύβεται μια αεροτομή με διπλό κατάστρωμα, με κάθετα πτερύγια που διοχετεύουν τον αέρα πάνω από τα πλευρά του αυτοκινήτου και να ενισχύει την αποτελεσματικότητα της αεροδυναμικής στο αμάξωμα. Υπάρχει ακόμα πιο τρέλα γύρω στο  πίσω μέρος, όπου βρίσκεται ένας διαχύτης - τέρας που βελτιστοποιεί την εξαγωγή του αέρα από το κάτω μέρος του αμαξώματος.
  Πιο ενδιαφέρουσες είναι οι ρυθμίσεις FIN-Winglet στην αναδιπλούμενη πίσω αεροτομή. Στη διαμόρφωση «χαμηλής αντίστασης» (όταν η πίσω αεροτομή ανασυρθεί), όπου αυτά λειτουργούν ως πτερύγια  οδηγοί, ενισχύοντας παράλληλα την αποτελεσματικότητα των σπόιλερ σε κατάσταση «υψηλής κάθετης δύναμης». Η Ferrari λέει ότι όλα αυτά τα καλούδια, προσθέτουν μέχρι και 50 τοις εκατό περισσότερη κάθετη δύναμη από ότι μια LaFerrari.
 Το HY-KERS,  ηλεκτρικό σύστημα της LaFerrari έχει σχεδιαστεί για το καθήκον των αγώνων, με τέσσερις επιλογές λειτουργίας από το τιμόνι: Qualify, Long Run, Manual Boost και Fast Charge. Όπως και τα προηγούμενα μοντέλα ΧΧ της Ferrari, η FXXK δεν θα πληρούν τις προϋποθέσεις για να συμμετάσχουν σε σειρά αγώνων.
Η Ferrari δεν έχει ακόμη ανακοινώσει πόσο θα πληρώσετε για να γίνετε ιδιόκτητης μιας FXXK ή  πόσα θα κατασκευαστούν. Με βάση τα προηγούμενα μοντέλα ΧΧ, η τιμή θα κυμανθεί κοντά στα 2.000.000 Ευρώ με παραγωγή  30  αυτοκίνητων. 
Επιμέλεια: Η.Ν.
  
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου