Πέμπτη 6 Νοεμβρίου 2014

Formula1: Ο Felipe Nasr θα είναι ο teammate του Ericsson στη Sauber για το 2015

Η Sauber ανακοίνωσε τον Felipe Nasr για teammate του Marcus Ericsson, για το πρωτάθλημα του 2015.



 Ο 22χρονος Nasr έχει μια μικρή εμπειρία από την Formula1 καθώς έχει συμμετάσχει φέτος σε 4 Grand Prix με την Williams ως δοκιμαστής.

Το 2011 κέρδισε το πρωτάθλημα στη Formula 3, με τα τελευταία 3 χρόνια να αγωνίζεται στο GP2. Φέτος, βρίσκεται στην 2η θέση του πρωταθλήματος οδηγών, έχοντας κερδίσει σε τέσσερις αγώνες και έχει βρεθεί στο βάθρο εννέα φορές.

« Παρακολουθούσαμε την καριέρα του Felipe για πολύ καιρό και πιστεύουμε ότι του αξίζει μια θέση στην Formula 1 έχοντας μια πολύ επιτυχημένη καριέρα στις μικρότερες κατηγορίες », είπε η επικεφαλής της ομάδας της Sauber Monisha Kaltenborn.

Στην συνέχεια δήλωσε « είμαστε πολύ χαρούμενοι που θα οδηγεί για την ομάδα μας την επόμενη χρονιά. Αυτό σημαίνει ότι η Βραζιλία θα έχει ένα νέο και ταλαντούχο οδηγό στη Formula1 ».

Ο Nasr πρόσθεσε: « Είναι ένα πολύ σημαντικό βήμα για την καριέρα μου που θα αγωνίζομαι με την Sauber για το πρωτάθλημα του 2015. Είναι μια αξέχαστη στιγμή για μένα και αυτό το οφείλω σε όσους με στήριξαν, την οικογένειά μου, τους φίλους μου, τους χορηγούς μου την ομάδα μου και την χώρα μου.

Το όνειρό μου γίνεται πραγματικότητα. Η Sauber είναι η ομάδα που έχει αναδείξει πολλούς οδηγούς που βρίσκονται στη Formula1 και αυτοί είναι ο Felipe Massa, Kimi Raikkonen, Robert Kubica και Sebastian Vettel. Επίσης είμαι υπερήφανος που είμαι μέλος αυτής της οικογένειας. Είχα μια υπέροχη χρονιά στη Williams, όπου έμαθα πολλά και προετοίμασα τον εαυτό μου για να γίνω οδηγός στη Formula1».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου