Κυριακή 30 Νοεμβρίου 2014

Test day Alfa Romeo στην πίστα Μεγάρων - Ρεπορτάζ


    Το περιοδικό DRIVE σε συνεργασία με την AUTOONE, επίσημο διανομέα της Fiat Group Automobiles Hellas, διοργάνωσε το Σάββατο 29 Νοεμβρίου ένα ολοήμερο test day για αυτοκίνητα Alfa Romeo στο αυτοκινητοδρόμιο Μεγάρων. Το men's car ήταν εκεί και με ένα πλούσιο φωτορεπορτάζ θα σας μεταφέρει τον παλμό της διοργάνωσης.






Mito JTDm
     Αρκετός κόσμος έδωσε το παρόν στην πίστα Μεγάρων. Φίλοι της Alfa Romeo, μέλη club της ιταλικής φίρμας, αλλά και απλός κόσμος που ήρθε να δει από κοντά και να οδηγήσει τα νέα μοντέλα της εταιρίας. Διαθέσιμα για test drive ήταν δύο Mito 1,3 JTDM 85 ίππων, μία Giulietta 1,6 JTDM 105 ίππων και μία 1,4 TB MultiAir 170 ίππων. Το μήλον της έριδος αποτέλεσαν οι Mito και Gulietta στην έκδοση Quadrofoglio Verde 170 και 240 ίππων αντίστοιχα, για τις οποίες η λίστα αναμονής για δοκιμή ήταν τεράστια. Να σημειώσουμε ότι και οι απλές Giulietta ήταν σε έκδοση QV Line. Αυτές, μαζί με τις δύο QV ήταν σε ένα πανέμορφο ανθρακί ματ χρώμα, μαζί με όλα τα υπόλοιπα εμφανισιακά καλούδια του πράσινου τριφυλλιού. Οι συντάκτες του men's car οδήγησαν τις πετρελαιοκίνητες εκδόσεις των δύο μοντέλων και παρακάτω θα σας μεταφέρουμε τις εντυπώσεις μας.

   Αστέρι της ημέρας όμως ήταν χωρίς αμφιβολία η Alfa Romeo 4C, η οποία κύλησε πρώτη φορά τους τροχούς της επί ελληνικού εδάφους. Μόνο σε 20 τυχερούς δόθηκε η ευκαιρία να βρεθούν στο κάθισμα του συνοδηγού του μικρού "υπεραυτοκινήτου", μεταξύ των οποίων ήταν και οι συντάκτες του men's car. Η εμπειρία του να βρίσκεσαι μέσα σε ένα τέτοιο αυτοκίνητο είναι πραγματικά μοναδική. Σε συνδυασμό με τον πολύ καλό οδηγό που τα έδινε όλα μέσα στην πίστα προς τέρψη τόσο των τυχερών συνοδηγών, όσο και του υπόλοιπου κόσμου που τη θαύμαζε και τη φωτογράφιζε συνεχώς, ήταν το ωραιότερο σημείο της εκδήλωσης. Ο ήχος των εξατμίσεων, ειδικά κατά τη μέγιστη επιτάχυνση, είναι συγκλονιστικός, ενώ η πολύ γρήγορη διαδρομή μέσα στην πίστα σε κάνει να ξεχνάς ότι πρόκειται για ένα αυτοκίνητο μόλις 1.750 κυβικών και 240 ίππων. Η πολύ ελαφριά κατασκευή του (μόλις 895 κιλά) είναι η αιτία που αυτοκίνητο και επιδόσεις εκτοξεύονται κατακόρυφα, κάτι το οποίο διαπιστώσαμε και στην πράξη. 

    Στην πίστα βρέθηκαν και πολλά ιστορικά μοντέλα της Alfa Romeo τα οποία ήταν αναμφισβήτητα άξια θαυμασμού, πηγαίνοντας τους λάτρεις της ιταλικής φίρμας πολλά χρόνια πίσω. Επίσης, έτρεξαν και αρκετά supercars, όπως Ferrari, Porsche, Lamborghini, Nissan GT-R και άλλα.

    Όσον αφορά την εμπειρία μας από τα δύο πετρελαιοκίνητα μοντέλα που οδηγήσαμε, μπορούμε να πούμε όταν μας εξέπληξαν ευχάριστα. Τόσο η Mito, όσο και η Giulietta καθ'όλη τη διάρκεια της δοκιμής έμειναν κολλημένα στο δρόμο, όσο κι αν τα πιέσαμε στις απαιτητικές στροφές τις πίστας. Η οδηγική τους συμπεριφορά ήταν πράγματι αντάξια του ονόματος της Alfa Romeo. Οι κινητήρες τους ήταν αρκετά δυνατοί και ευέλικτοι σε όλο το φάσμα στροφών τους. Ίσως η Mito, όντας πιο αδύναμη, υστερούσε στις υψηλές στροφές και οι αλλαγές των ταχυτήτων ήταν πιο συχνές. Η Giulietta όμως με τον πιο δυνατό κινητήρα μπορούσε να βγάλει άνετα όλην την πίστα με 3η σχέση, κινούμενη το ίδιο άνετα από 40 έως 130 χλμ/ώρα. Μας έκανε πολύ εντύπωση. Τέλος, να επισημάνουμε και την πολύ καλή αίσθηση που είχαν και τα δύο αυτοκίνητα. Κοφτό, άμεσο και σε συνδυασμό με την άριστη οδηγική συμπεριφορά, όπου "σημάδευες", πήγαινες.



Quadrifoglio Verde

Mito QV

Giulietta QV Line

4C

4πίστονα και τρυπητά δισκόφρενα για την 4C

Το εσωτερικό της 4C


Στρίβοντας με την 4C



Το men's car στην 4C

Montreal

Alfetta

GTV

Spider Veloce

Giulia

Giulia

Alfasud

Alfetta
Το "αδελφάκι" με το πολυπόθητο αλογάκι ήταν εκεί

Ferrari 430 Scuderia

Ο κόκκινος διάβολος στην πίστα

Corvette Z06

Maserati

Nissan GT-R

Porsche 911 Carrera Turbo

Lamborghini Gallardo

Dodge Viper

Η ιστορία κυνηγάει την εξέλιξη

Porsche Boxter
Σύνταξη: Α.Μ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου