
Αυτό βέβαιο δεν θα είναι εύκολο έργο, τουλάχιστον στην Ευρώπη, για την κορεάτική φίρμα με τα νέα Corsa και το πολυδιαφημισμένο VW Polo να υπάρχουν στον ανταγωνισμό, οι οποίοι είναι και οι κολώνες στην κατηγορία, αλλά με τον ριζικό ανασχεδιασμό και τους κορυφαίους για την κατηγορία εσωτερικούς χώρους είναι το πρώτο βήμα για να προσελκύσει νέους αγοραστές.
Πλέον, χαμηλότερο και φαρδύτερο από το προηγούμενο i20, το νέο μοντέλο χαρακτηρίζεται από ένα μακρύ καπό, πλατιά μάσκα και λεπτούς προβολείς με φώτα ημέρας LED. Το κυμαινόμενο στιλ με την κολόνα C βοηθά επίσης να καλύψουν μεγαλύτερο μέρος του και του δίνει μια πιο τύπου coupe μορφή. Είναι ένα περίπλοκο σχέδιο και το makeover του μοντέλου επιτρέπει τελικά στο i20 να ξεχωρίζει ανάμεσα στα συντηριτικά στυλ των αντιπάλων του.
Η ανανέωση συνεχίζεται και κάτω από την επιφάνειά του. Πρόκειται για μια νέα πλατφόρμα, η οποία έχει ενισχυθεί στις αναλογίες του i20 και έτσι δεν είναι μόνο το μεγαλύτερο από το προηγούμενο, αλλά είναι και 63 χιλιοστά μακρύτερο, 52 χιλιοστά πλατύτερο και 12 χιλιοστά ψηλότερο από το ευρύχωρο Polo. Σκεφτείτε το i20 ως ένα υπερμέγεθες supermini.
Αυτό που δεν είναι νέο ωστόσο, είναι η γκάμα κινητήρων, η οποία έχει μεταφερθεί από το απερχόμενο μοντέλο, με περιορισμό στην απόδοση, ώστε να περάσουν όλοι οι κινητήρες τα αυστηρά τέστ τουs Euro VI. Υπάρχουν τρεις βενζινοκινητήρες και δύο πετρελαιοκινητήρες, με την επιλογή του βενζίνοκινητήρα των 1.2 λίτρων να είναι από τις καλύτερες.
Το ατού του νέου i20 είναι τα επιπλέον 45 χιλιοστά που έχουν προστεθεί στο μεταξόνιο, γεγονός που το κάνει πιο ευρύχωρο αυτοκίνητο στην κατηγορία του, επιτρέποντας σε τρεις ενήλικες να καθονται αναπαυτικά στο πίσω μέρος. Επίσης ο χώρος αποσκευών είναι 326 λίτρα και είναι μεγαλύτερη από εκείνη του Focus!!!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου